Vyměňte starý
telefon za nový

O2 výkupO2 výkup - iPhone

V rámci těchto stránek si Vás dovolujeme seznámit s veškerými důležitými informace, které se týkají zpracování osobních údajů na stránce https://www.o2vykup.cz

01

Základní informace

  1. Správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o., se sídlem Spálená 101/37, Praha 1, 110 00, IČ: 27070471, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 68662 (dále jen "Správce" nebo „my“).
  2. Kontaktní údaje Správce jsou následující:
    1. adresa pro doručování: Nádražní 116, 150 00 Praha 5,
    2. adresa elektronické pošty: info@mp.cz,
    3. telefon: 245 00 83 83
  3. Správce jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů, kterým je David Hlavsa. Pověřence můžete kontaktovat na e-mailové adrese hlavsa@mp.cz.
02

Jaké osobní údaje zpracováváme

  1. Osobní údaje, které nám poskytnete
    Jedná se o tyto osobní údaje:
    1. Informace o Vaší totožnosti v rozsahu jméno a příjmení, místo narození, číslo dokladu totožnosti a další informace o něm (typ, datum vydání, platnost), rodné číslo, nebo chybí-li na dokladu totožnosti (např. u cizinců), pohlaví a datum narození, jakož i trvalé bydliště a státní občanství.
    2. Žádáte-li o bonus a máte-li takové údaje k dispozici, informace Vašem o vztahu ke společnosti O2 osvědčující, že jste zákazníkem splňujícím podmínky nároku na bonus, a to v rozsahu číslo objednávky, kterou jste zakoupil nové elektronické zařízení od společnosti O2, jeho typ, značka, model a jedinečný identifikátor (IMEI, SN, MAC adresa či výrobní číslo).
    3. Informace důležité pro využití služby výkupu v rozsahu způsobu a kontaktu pro doručení vykupovaného zařízení (adresa vyzvednutí v ČR), číslo účtu pro vyplacení výkupní ceny a bonusu a kontaktní telefonní číslo a adresa elektronické pošty pro komunikaci.
  2. Osobní údaje třetích osob, které nám poskytnete
    Poskytujete-li nám osobní údaje třetích osob, je Vaší povinností informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit si její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů.
    Jedná se např. o případy, kdy pověříte jinou osobu převzetím Vaší reklamace či objednávky.
  3. Osobní údaje, které jsou zpracovávány automaticky
    Při návštěvě našeho webového obchodu (stránky) o Vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na naši webovou stránku, informace o Vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení Vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o Vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a které zboží je Vám zobrazeno.
  4. Cookies
    Zpracováváme taktéž tzv. Cookies, což jsou krátké textové soubory generované webovým serverem a ukládané v počítači prostřednictvím prohlížeče.
03

Proč shromažďujeme a zpracováváme vaše osobní údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů:
  1. Poskytnutí služby
    Osobní údaje zpracováváme za tím účelem, abychom Vám mohli poskytnout službu výkupu. Abychom s Vámi mohli uzavřít kupní smlouvu, tj. abyste nám mohli prodat Vaše staré elektronické zařízení, potřebujeme bezpodmínečně znát Vaše identifikační a kontaktní údaje.
    Pro tento účel nepotřebujeme Váš souhlas se zpracováním těchto osobních údajů; zákonným důvodem je v tomto případě plnění smlouvy (a případně přijetí opatření před uzavřením smlouvy).
    Vaše osobní údaje zpracováváme i pro potřeby dalšího plnění vyplývajícího z námi poskytnutých služeb. Zejména se jedná o případy, kdy dochází k odstoupení od kupní smlouvy.
  2. Péče o zákazníky
    Pokud se na nás obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musíme k jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat Vaše údaje.
    V některých případech mohou být Vaše osobní údaje předány i třetím subjektům (např. dopravci, který od Vás bude přebírat prodávané elektronické zařízení).
  3. Infolinka
    Budete-li nás kontaktovat prostřednictvím naší infolinky, budeme si Váš telefonní hovor po předchozím upozornění nahrávat. Takové záznamy nám slouží ke kontrole kvality služeb poskytovaných našimi zaměstnanci.
  4. Uplatnění práv a právních nároků a kontroly orgánů veřejné moci
    Vaše osobní údaje můžeme rovněž zpracovávat z důvodu, že je potřebujeme k uplatnění našich práv a právních. Dále můžeme Vaše osobní údaje zpracovávat i z důvodu, že je potřebujeme pro účely kontrol prováděných orgány veřejné moci a z dalších obdobně závažných důvodů.
04

Na základě jakých právních podkladů zpracováváme vaše osobní údaje

Zpracování osobních údajů provádíme vždy na základě jednoho ze zákonných důvodů pro každý účel zpracování.
  1. Ve valné většině případů je zpracování osobních údajů nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy. V tomto případě nepotřebujeme ke zpracování Váš souhlas.
  2. V některých případech provádíme zpracování osobních údajů z titulu našeho oprávněného zájmu. Jedná se například o případy, kdy uplatňujeme své nároky nebo chráníme svá práva a své oprávněné zájmy.
  3. Dalším zákonným důvodem zpracování osobních údajů je zákonná povinnost, která je nám uložena obecně závaznými právními předpisy.
  4. V některých případech je zpracování osobních údajů založeno na Vašem souhlasu.
05

Komu osobní údaje předáváme?

Vždy pečlivě zvažujeme a posuzujeme, zda je předání osobní údajů jinému příjemci nutné, a zejména zda případný příjemce je schopen zajistit adekvátní ochranu předávaných osobních údajů. K předávání osobních údajů dochází výlučně na základě písemně uzavřené smlouvy o zpracování osobních údajů.
Vaše osobní údaje předáváme:
  1. poskytovatelům platebních služeb a zpracovatelům plateb za účelem zabezpečení převodu finančních prostředků;
  2. poskytovatelům poštovních a přepravních služeb;
  3. administrátorům webového řešení www.mp.cz a souvisejících aplikací společnostem OLC Systems s.r.o. (IČ: 258 62 421) a IZON s.r.o. (IČ: 286 05 161);
  4. některé osobní údaje mohou být na vyžádání předávány příslušným orgánům veřejné moci.
06

Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme

  1. Vaše osobní údaje zpracováváme po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi námi.
  2. V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracovávány po dobu 3 let, nebo do odvolání takového souhlasu.
  3. Osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech našich povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají ze smlouvy mezi námi či z obecně závazných právních předpisů musíme zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi.
  4. Cookies zahrnující chování uživatele mažeme po 30 dnech s tím, že starší data jsou dostupná v anonymizované podobě v Google Analytics.
  5. Nahrávky telefonních hovorů z Call centra jsou uchovávány po krátkou dobu, nejdéle však po dobu 6 měsíců, ledaže pro nás bude z důvodu oprávněného zájmu nezbytné uchovat si nahrávky po delší dobu (např. při podezření ze zneužití údajů, z podvodu apod.)
07

Předáváme vaše údaje do jiné země mimo evropskou unii?

Vaše osobní údaje nepředáváme do země mimo Evropskou unii, ani žádné mezinárodní organizaci.
08

Zajímá vás, jaké osobní osobní údaje zpracováváme o vaší osobě?

V takovém případě se na nás můžete kdykoli obrátit s žádostí o sdělení podrobností o zpracování osobních údajů a my Vám bezplatně poskytneme podrobné informace, případně Vám poskytneme kopii zpracovávaných údajů.
Jedná se o Vaše právo na přístup k osobním údajům.
Dovolujeme si Vás upozornit, že v případě opakovaných anebo nedůvodných žádostí jsme oprávněnipožadovat za poskytnutí informací úhradu nákladů s tím spojených nebo poskytnutí informace odepřít.
09

Jaká máte práva (jako subjekt údajů)?

  1. Máte právo na opravu osobních údajů, tj. můžete se na nás obrátit s žádostí o opravu, jestliže údaje, které o Vás vedeme, jsou nepřesné, neúplné či neaktuální.
  2. Máte právo na výmaz osobních údajů, tj. můžete se na nás obrátit s žádostí, aby Vaše osobní údaje, které zpracováváme, byly vymazány. Aby mohly údaje být vymazány, musí se jednat alespoň o jeden z těchto případů:
    1. údaje nejsou potřebné pro účel, pro který byly zpracovávány,
    2. pokud jste odvolal/a souhlas se zpracováním údajů,
    3. údaje byly zpracovány protiprávně,
    4. údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti, nebo
    5. údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.
  3. Máte právo na omezení zpracování osobních údajů, tj. můžete se na nás obrátit, abychom omezili zpracování Vašich osobních údajů. Aby mohlo zpracování údajů být omezeno, musí se jednat alespoň o jeden z těchto případů:
    1. popíráte přesnost vašich osobních údajů, nebo
    2. zpracování údajů je protiprávní, ale odmítáte výmaz takových osobních údaj, nebo
    3. budete požadovat zpracování osobních údajů pro potřeby uplatnění Vašich nároků, přestože již byl splněn účel, pro který jsme údaje zpracovávali, nebo
    4. jste vznesl/a námitku proti zpracování a zatím nebylo ověřeno, zda náš oprávněný zájem převažuje nad Vašimi oprávněnými zájmy.
  4. Máte právo na přenos osobních údajů, tj. můžete se na nás obrátit, aby Vám Vaše osobní údaje byly poskytnuty ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo aby tyto údaje byly rovnou přeneseny k jinému správci. K přenosu údaje může dojít jedině v případě, že zpracování je založeno na uzavřené smlouvě nebo na Vašem souhlasu a zároveň se jedná o automatizované zpracování.
  5. Souhlas, který jste udělil/a se zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat.
  6. Pokud uplatníte některé z práv týkající se osobních údajů, máme právo žádat prokázání Vaší totožnosti. Žádost o přístup k osobním údajům musí být zaslána z registrované e-mailové adresy žadatele. Bude-li žádost podána jinou formou, či z jiné emailové adresy, máme právo požadovat dodatečné ověření formou odpovědi na ověřovací e-mail. V případě, kdy žadatel neprokáže svou totožnost do 14 dnů od zaslání ověřovacího e-mailu, nebude jeho žádost na uplatnění práv přijata. Vyhrazujeme si v odůvodněných případech právo požádat o přesnější ověření totožnosti subjektu údajů, a to např. prostřednictvím úředně ověřeného podpisu či prostřednictvím datové schránky (taková situace může nastat v případě, kdy máme odůvodněně za to, že o přístup k osobním údajů žádá nikoli subjekt údajů a mohlo by se tak jednat o únik osobních údajů).
10

Vznesení námitky

Právo vznést námitku máte zejména v těchto případech:
  1. Můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které provádíme na základě našeho oprávněného zájmu. V takovém případě Vaše osobní údaje nebudou dále zpracovávány, ledaže Vám prokážeme, že náš oprávněný zájem má přednost před Vašimi zájmy.
  2. Můžete vznést námitku proti zpracování osobních údajů, a to v případě, že Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely přímého marketingu. V takovém případě již Vaše osobní údaje nebudou dále zpracovávány.
11

Podání stížnosti

Máte-li za to, že Vaše osobní údaje zpracováváme protiprávně, máte rovněž právo podat stížnost příslušnému dozorovému úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.
Budeme rádi, když se se záležitostí obrátíte nejdříve na nás. Vždy nás můžete snadno kontaktovat prostřednictvím e-mailu hlavsa@mp.cz, nebo prostřednictvím naší infolinky na tel. čísle 245 008 383.
Tyto podmínky osobních údajů jsou platné a účinné od 4. 7. 2023, přičemž jsou k dispozici elektronicky na www.o2vykup.cz.